mandag den 20. september 2010

Vold i parforholdet

Nikolaj og jeg skal en tur i Netto. Niko går i forvejen med skraldespanden, og siger "Vi mødes nede foran" Jeg er lidt træt og distræt og går derfor den lange vej gennem baggården, og det bemærker den kloge mand selvfølgelig. Han driller mig og jeg vil give ham et lille dask i nakken. På en eller anden facon får jeg i stedet givet ham en decideret lussing. Jeg siger selvfølgelig undskyld men kan ikke lade være med at fnise. han er lidt tøsesur og så siger han:

"Du har ingen hjerne og ingen motorik, hvad kan du egentlig?"

Det er faktisk ikke første gang jeg sådan uforvarende har slået ham. Engang drømte jeg at jeg boksede med Tine og i søvne giver jeg så Nikolaj en knytter lige midt i fjæset. Det er åbenbart relativt farligt at være gift med mig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar