lørdag den 16. oktober 2010

Kolonicitater uge 28

Ja, så er de her endelig. Den store samling af citater fra koloni i sommers. Først fra uge 29 hvor vi var Anne Sofie, Kasper og Jonas på pæd.holdet. I køkkenet var the usual suspects: Rikke, Tanja, Christine og Ane. Børnene er mellem 7 og 10 år. Her er benyttet dæknavne.

Hassan. løber efter en griseunge:
Jonas: "Hassan, du må ikke jagte grisen!"
Hassan: "Jamen jeg skal lave kebab!"

Jonas: "Linus hvorfor fejer du ikke?"
Linus: "Jamen dåserne er jo igang!"

Hassan løfter Jonas' arm:
Hassan: "Det er mandehørm"

Ane: "de kloge slår, de dumme går"

Under snak om lort:
Kasper: "Når man har tømmermænd så ved man jo ikke om det er tykt eller tyndt"

Jonas: "I må ikke lave skumparty inde på værelserne"

Barn: "Aaad du er helt nøgen indeni!"

Christian fik sat hår af pigerne:
Christian: "Aj, jeg har totalt bonbonhår"

Jonas: "Hvor sidder Anne Sofies tatovering?"
Amalie: "på babbelutterne"
Hassan: "den sidder på patten"

Anne Sofie snakkede om legetatoveringer, jeg misforstod med vilje.
Anne Sofie: "den er ikke våd nok"
Lise: "det sagde han også igår"

børn (i sang): ...og den store og den lille spilled' batmanton"

Anso lå og stenede på bænken med sin trøje over hovedet:
Anso: "aj der er helt vildt flot herinde i min trøje"

Rasmus: "jeg kan drikke vand af en pose"

Lise (overtræt og overstadig til Anso:) "Jeg slår dig lige på fissen!" (hvorefter jeg blev meget flov fordi jeg huskede at der var mindre børn til stede)

Jonas (som amatørskuespiller): "Åh nej, det var det værste der kunne ske"

Kasper, tilbage fra rideskolen med nyopdaget allergi. Hans øjne blev helt røde og hævede og han blev derfor sendt udenfor hvor han observerende en hest:
Kasper: "Og så slog hesten bare en ordentlig prut!"

Christine: "Ane, bryd igennem med din røst og dit bryst"

Kasper (om analkløe): "Jeg lavede lige en "Filip", men jeg brugte den forkerte finger. Jeg plejer at bruge lillefingeren men idag brugte jeg tommelfingeren. Der skulle ske noget nyt"
(Filip var en dreng Kasper havde taget i at klø sig i røven på en ret spektakulær måde)



Vi snakkede om trekanter og om at være med et gameshow hvor man skulle vælge dør nummer 1, 2 eller 3. Bagved disse døre udspillede frække scenarier sig.
Christine: "Jeg vælger den med Michael Laudrup i et badekar"
Kasper: "Så vælger jeg Zac Efron under en bruser"
Anso: "Zac Efron og en russer?"

Kasper: "Bræk, det er fandme ok"

Daniel: "Når klokken ringer, så får jeg bare stiv pik"

Ane til barn: "du ved godt det er toogtyvetusind (22.000) grader udenfor ikke?"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar